Conditii de grantie

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul ERADU COM S.R.L. prezentat in pagina de contact de catre ERADU COM S.R.L.., prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea ERADU COM S.R.L.., expedierea se va face prin intermediul curierului rapid SAMEDAY. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992 , Legea 449/2003 si O.G. 174/2008 . La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.

Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos:

Departamentul tehnic ERADU COM S.R.L. poate fi contactat in scris prin formularul prezent in pagina de contact sau pe email office@eradu.ro

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.

Nu fac obiectul garantiei defectele aparute ca urmare a uzurii în timp sau a exploatarii necorespunzatoare.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Credit note (stornare produse)

Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid (facturi persoana fizica) sau a unei imputerniciri (facturi persoana juridica).

Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar sau numerar doar la solicitarea expresa a clientului catre Departamentul Financiar.

Bateriile / acumulatorii sunt considerate bunuri perisabile, consumabile care isi pierd proprietatile inca din momentul fabricatiei. Astfel, garantia acestor produse este cuprinsa intre 6 si 12 luni. Nu se acorda garantie la produsele media storage – CD-R(W), CD+R(W), DVD-R(W), DVD+R(W), discuri blu-ray, dischete. Nu se acorda garantie la consumabile: cartuse ink-jet, tonere laser, riboane, capete de printare, cilindru imagine, drum etc. Nu se acorda garantie la produsele software (licente, jocuri etc.). Nu sunt considerate defecte monitoarele care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II. Garantia nu acopera si datele stocate pe produsele care permit stocarea acestora – in acest sens se recomanda backup-urile periodice.

PIERDEREA GARANTIEI

Produsul achizitionat pierde garantia in momentul constatarii oricareia dintre situatiile de mai jos:

a) Neprezentarea in momentul solicitarii reparatiei a documentelor ce dovedesc garantia produsului, respectiv certificatul de garantie in original completat corect si in totalitate precum si factura fiscala/bonul fiscal in original cu care a fost achizitionat produsul;

b) Nerespectarea de catre consumator a conditiilor de transport, manipulare, instalare/montare, utilizare, intretinere si depozitare prevazute in manualul de utilizare si despre care consumatorul a luat la cunostinta ;

c) Nerespectarea parametrilor din manualul de utilizare: tensiune electrica, presiunea apei, temperatura mediului ambiant ;

d) La constatarea de catre tehnicianul de service ca defectul anuntat este in exclusivitate produs din vina consumatorului ;

e) In situatia in care asupra produsului in garantie se actioneaza in vederea repararii de catre persoane/ firme neautorizate de producator sa presteze activitati de service pentru acest produs;

f) In cazul utilizarii produsului in alt regim de folosire decat cel casnic pentru care a fost proiectat si realizat;

g) In cazul modificarii produslui de catre persoane neautorizate de producator ;

h) In situatia desigilarii sau a schimbarii neautorizate a starii originale a produsului, stocarii sau instalarii in conditii improprii de mediu, expuneri la substante chimice corozive, caderi, depozitare, expuneri la temperaturi ce pot deteriora produsul ;

i) Lipsa sau deteriorarea etichetei de identificare a produsului;

j) Persoanele juridice care utilizeaza produse de uz casnic in regim de uz profesional (de exemplu: in scop lucrativ, in cadrul activitatilor comerciale, industriale, de productie, artizanale sau liberale)

NU BENEFICIAZA DE GARANTIE.

Shopping Cart